Den andre traileren for Prometheus er her!

De fleste som kjenner meg er nok fult klar over at Ridley Scotts, Prometheus er DEN filmen jeg skal se i år. Selv før den ble annonsert, når det bare gikk rykter om en ny Alien-film, var jeg sulten på mer informasjon. Da den første traileren ble lansert for noen måneder siden fikk jeg et lite sjokk og jeg ble offisielt forelsket i prosjektet.

Når den fiktive «TED Talken» til Peter Wayland fant sin vei på nettet for noen uker siden ble jeg stum. En prestasjon for historiebøkene fra Guy Pearce, uten tvil. Litt trist at han ikke vil ha en stor rolle i filmen, ifølge ryktene, men nå er den andre traileren her(!) og Gud bedre for et nervepirrende helvete Scott har skapt… igjen.

Jeg satt stille, uten å puste, hvor bare nervene mine ga fra seg lyd gjennom hele traileren. Det er SLIK en trailer skal fungere (Jeg ser på deg Dark Shadows, fy for en skam!). Kanskje den avslørte litt mye for dem som ikke vil vite noe, men ettersom det er en forhistorie er det ikke så alt for mye en trailer kan avsløre for fans av Alien-universet.

Hva er dine tanker rundt Prometheus?

Kommenter her

