U.S. Trailer for A Dangerous Method

Så å si et speilbilde av den første, men fortsatt like interessant.

Da jeg besøkte nettsiden IMDB.com for noen minutter siden ble jeg veldig overrasket over at David Cronerbergs, A Dangerous Method hadde fått en ny trailer. Da jeg så den, fant jeg ut at det var gjort minimalt med endringer og at den ikke viste oss noe nytt.

Uansett, dette er noe jeg ønsker å formidle videre da filmen fortsatt ligger litt i limbo blant det norske kinopublikum, noe som er en stor skam.

Filmen forteller oss historien om psykoanalysens fedre, Sigmund Freud (Viggo Mortensen) og Carl Jung (Michael Fassbender), et emne jeg kan ytterst lite om, så det blir interessant å få lære mer. Filmen ser ut til å bli en ekstremt god Drama/Thriller-film, og jeg er spent på å se hva Cronenberg kan gjøre, da jeg ikke har sett så mye fra han.

Kommenter her

