Se den nye traileren for Johnny English Reborn

Den nye traileren skapte forventninger hos meg, hvordan er det med deg?

Da den første Johnny English-filmen kom ut for mange år siden likte jeg den rett og slett ikke. Selvsagt var det morsomt å se Rowan Atkinson i en annen rolle enn Mr. Bean, men det ble for lite originalt for min smak. Så når jeg sier at jeg gleder meg til Johnny English Reborn, er det nok noe som er gjort korrekt, i hvert fall i den nye traileren.

Johnny Enlish Reborn kommer på Norske kinoer allerede 30. September og bringer blant annet; Rowan Atkinson, Dominic West, Gillian Anderson, Rosamund Pike og Ben Miller til storskjermen.

Kommenter her

