Michael Fassbender i Prisoners?

Michael Fassbender (X-Men: First Class, Inglourious Basterds) er nå tatt opp til vurdering av Denis Villeneuve, vil Fassbender takke ja?

Michael Fassbender i Hunger

De fleste som leser mine poster er nok fult klar over at jeg er veldig glad i Michael Fassbender, så da jeg hørte at han var tatt opp til vurdering i en Denis Villeneuve-film, ble jeg virkelig glad. Prisoners har befunnet seg på sidelinjen i svært lang tid nå, og Leonardo Di Caprio er bare et av navnene man har hørt rykter om tidligere.

Om Fassbender skulle takke ja til rollen, vil han spille en mann ved navn, Keller Dove. Denne mannen mister alt da en av døtrene blir kidnappet, så han setter ut på en vandetta ved å fange og torturere den hoved mistenkte i saken, alt for å finne sin datter.

Prinsippet høres ut som det kan bli spennende, men jeg har sett for mange Jason Statham-filmer til å virkelig ha troen på en film med et slikt synopsis. Det gjenstår fortsatt å se om Fassbender takker ja.

Kommenter her

