Teaser for The Woman in Black

Det er nå eller aldri for Radcliffe, vil han komme seg videre fra Harry Potter-fenomenet eller vil han for alltid være kjent som «The Boy Who Lived»

Jeg ble først kjent med «The Woman in Black» da jeg leste den siste utgaven av Total Film på flyplassen tidligere denne uken. Da jeg så Daniel Radcliffe kledd i svart, med denne overskriften («The Woman in Black») kunne jeg ikke unngå å flire litt, før jeg fortsatte å lese.

For meg er dette vinn eller forsvinn for Radcliffe. De aller fleste kjenner ham kun som Harry Potter og det samme går for meg. Når selv den rollen ikke er utført perfekt, er det absolutt essensielt for Radcliffe at denne rollen kan skape en trygg grunn for ham.

I «The Woman in Black» følger vi advokaten Arthur Kipps (Radcliffe) som må reise til en liten og isolert by for å fikse noe papirarbeid for en avdød klient. Når Kipps legger merke til en mystisk kvinne kledd i svart, som tilsynelatende er oversett av resten av innbyggerne, begynner han en personlig søken for å avsløre identiteten til denne kvinnen. Noe som fort resulterer i et livsfarlig kappløp mot klokken, når hennes sanne hensikt blir avslørt.

Kommenter her

