SDCC: In Time med trailer

Nå har vi endelig blitt servert en trailer til den kommende Action/SciFi-filmen, In Time. Det var sent ifjor at synopsisen for denne filmen ble offentliggjort (da kalt «Now») og ikke lenge etter kom noen bilder fra settet. Jeg har sagt siden da at denne filmen har stort potensiale, og traileren ser virkelig ut til å innfri disse.

Ikke bare virker selve plottet som en gave til meg fra himmelen, men også rollelisten er virkelig spennende, med Cillian Murphy, Olivia Wilde, Vincent Kartheiser, Timberlake og m.m. Jeg er ikke en veldig stor fan av sistnevnte, og når jeg har sett traileren er jeg fortsatt skeptisk til at han står i sentrum, men jeg vil tro at Niccol klarer å gjøre dette bra.

Kommenter her

