Nye bilder fra The Amazing Spider-Man

Som mange kanskje har fått med seg ble noen bilder fra den siste utgaven av Entertainment Weekly sluppet litt tidligere enn planlagt, men på grunn av veldig dårlig kvalitet bestemte jeg meg for å ikke poste dem. Nå er bildene ute i mye bedre kvalitet, så dere kan sjekke dem ut under;

Jeg har hørt mange si at Garfield ikke passer helt inn i denne drakten og jeg kan se hva de mener, men denne gutten er en fantastisk skuespiller, så jeg har full tro på han. Noe jeg derimot er litt skeptisk til er bilde av Garfield og Emma Stone. Av én grunn; Twiligt-viruset.






Kommenter her

