Comic Con inkluderer over 100 TV-serier

Skrevet av: Permonter

De siste ukene har det strømmet med annonseringer og bekreftelser om hvilke TV-serier vi kan forvente å se på årets Comic Con, så pass mye at jeg falt helt av lasset når det kom til å dekke det alene.

Men nå har jeg, etter omtrent fire timer med research, klart å lagd en liste over alle seriene du kan forvente å se.
Så under kan du finne selve listen, og under der igjen tar jeg for meg NOEN (ikke alle) av dem jeg gleder meg til å få høre mer om:

  • Adventure Time
  • Alcatraz
  • Allen Gregory
  • Alphas
  • American Dad
  • Archer
  • Attack of the Show
  • Awake
  • Beavis and Butt-Head
  • Bedlam
  • Being Human
  • Ben 10
  • Black Dynamite
  • Bob’s Burgers
  • Bones
  • Burn Notice: The Fall of Sam Axe
  • Castle
  • Charlie’s Angels
  • Childrens Hospital
  • Chuck
  • Community
  • Covert Affairs
  • Deadliest Warriors
  • Death Valley
  • Dexter
  • Dr. Who
  • Eagleheart
  • Eureka
  • Falling Skies
  • Family Guy
  • Fanboy & Chum Chum: Tighty, Whitey & Mighty
  • Femme Fatales
  • Fish Hooks
  • Fringe
  • Futurama
  • Game of Thrones
  • Generator X
  • Glee
  • Good Vibes
  • Green Lantern: The Animated Series
  • Grimm
  • Haven and The Mercury Men
  • Hilton Bayfront (Adult Swim)
  • Homeland
  • Indigo Ballroom (Adult Swim)
  • Issues
  • It’s Always Sunny in Philadelphia
  • Kick Buttowski
  • Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness
  • Locke and Key
  • Lost Girl
  • MAD
  • Marvel Anime
  • Marvel Television
  • Merlin
  • Mortal Kombat: Legacy
  • Motorcity
  • Mythbusters
  • NCIS: LA
  • NTSF:SD:SUV
  • Napoleon Dynamite
  • Nikita
  • Once Upon a Time
  • Penn and apd; Teller: Tell a Lie
  • Person of Interest
  • Phineas and Ferb
  • Power Rangers: Samurai
  • Psych
  • Regular Show
  • Reign of the Dinosaurs
  • Ringer
  • Robot Chickens
  • Sanctuary
  • Scooby-Doo! Mystery Incorporated
  • Shameless
  • Sons of Anarchy
  • Spartacus
  • Spongebob Squarepants
  • Star Trek: The Captains
  • Star Wars: The Clone Wars
  • Supernatural
  • Supernatural: The Animated Series
  • T.U.F.F. Puppy
  • Teen Wolf
  • Terra Nova
  • The Aquabats Super Show
  • The Big Bang Theory
  • The Cleveland Show
  • The Fairly OddParents
  • The Finder
  • The Guild
  • The Last Airbender: Legend of Korra
  • The Loony Tunes Show
  • The Nine Lifes of Chloe King
  • The Penguins of Madagascar
  • The River
  • The Secret Circle
  • The Simpsons
  • The Vampire Diaries
  • The Venture Bros
  • The Walking Dead
  • Thunder Cats
  • Torchwood
  • Torchwood: Miracle Day
  • Transformers Prime
  • Tron: Uprising
  • True Blood
  • Ugly Americans
  • Warehouse 13
  • Wilfred
  • X Play
  • Young Justice
  • Jeg ser frem til:

    Jeg elsket Lost, så når J.J. Abrams sitt navn er festet til en serie om Alcatraz blir jeg veldig interessert. Spesielt når historien involverer overnaturlige hendelser, som at alle fangene forsvant samme kvelden, bare for dukke opp igjen flere år senere.

    Awake har allerede begynt så vidt jeg vet, men jeg har rett og slett ikke tatt meg tid til å se det. Dette er nok en serie med et snev av det overnaturlige, hvor en detektiv (Jason Isaacs) lever to parallelle liv, hvor ett av dem er drøm.

    Dette er en av mine favoritt serier, så at jeg gleder meg til sesong 6 sparkes i gang i september er ikke så overraskende. Ikke bare gleder jeg meg til å se Michael C. Hall igjen, men også Collin Hanks som debuterer i serien i år.

    Falling Skies er en serie jeg har begynt å se på de siste ukene, og jeg må si at jeg liker det veldig godt. Hvorfor gleder jeg meg til å se det på Comic Con? Fordi serien har noen veldig åpenbare problemer, som skuespill og forutsigbart plott som jeg håper de kan kommer seg bort ifra i løp av første sesong.

    Om de ikke leverer stort på Comic Con skal de ikke se bort ifra at jeg unngår sesong 2. Det eneste positive med denne serien er at de ikke er redd for å drepe store skuespillere, noe jeg respekterer veldig i disse dager. Men når historien ikke klarer å hekte meg, og omgivelsene gir meg en følelse av å se på en såpeopera er det langt ifra nok. Peter Dinklage er fantastisk da, så vi får håpe han dukker opp med noen vittigheter på Comic Con.

    Forrige sesong var langt ifra perfekt, hvor det kun var første og siste episode som faktisk var akseptabel. Men som en fan av tegneserien ville jeg se hvor det gikk og det ønsker jeg fortsatt. Jeg er fortsatt spent på hvordan de gjør det videre, spesielt siden den ikke er helt tro til tegneserien.

    I fjor begynte jeg på første sesong av True Blood, men ble aldri helt interessert. Forrige fredag fortsatte jeg der jeg slapp, og gleder meg nå til å se andre, tredje og fjerde sesong. Så må nok holde meg unna Comic Con panelet før de nevnte sesongene er unnagjort så jeg slipper spoilere, om det finnes spoilere i denne serien.

    Verdt å nevne:

    GRIMM:

    Det er fortsatt veldig lite som er kjent om serien, Grimm, men etter de få ordene jeg har hørt vil dette fungere på samme måte som de første sesongene av Supernatural. Men vent, de forskjellige skapningene som hovedpersonene jakter på er tatt rett ut ifra Brødrene Grimm-fortellinger.

    Supernatural:

    Jeg har egentlig mistet alt som heter håp for denne serien. Den siste episoden som faktisk var vel regissert og god var Swan Song (siste episode i sesong fem). Selvsagt har de hatt noen episoder som inneholder noe fungerende humor, men dette er ikke hovedgrunne til at jeg begynte å se serien og det er fortsatt ikke en grunn til å fortsette. Nå håper jeg bare på at vi skal gå tilbake til sesong 1 stil, eller at Eric og co. skal levere på samme nivå som slutten av sesong fem.

    Kommenter her

