Er Megan Fox full av Botox?

Skrevet av: Permonter

Jeg har ikke brydd meg stort om Megan Fox siden den første Transformers-filmen, og det eneste jeg har hørt om henne siden da var Hitler-kommentaren hennes. De siste dagene/ukene har det tydligvis gått rykter om at hun har botox i ansiktet, noe hun ville motbevise via facebook-profilen sin.

Dette skal visstnok ikke være mulig med botox

Personlig har jeg ikke funnet henne atraktiv siden den nevnte filmen, mye fordi hun er en grusom skuespiller og at hun ser ut som en oversminket dukke. Men på bildene over får jeg faktisk inntrykk av at hun er en ærlig og hyggelig jente, altså det stikk motsatte av slik hun vanligvis opptrer på bilder.

Tror du Megan Fox har botox-face?

2 thoughts on “Er Megan Fox full av Botox?

  1. Etter at hun sammenlignet Michael Bay med hitler (bevisst liten H), mistet jeg sansen for henne. Hun virker frekk og egentlig ikke så fin som alle skal ha det til.
    Og jeg regner med at hun har littegranne botox i trynet en eller annen plass bak all sminken ja :p

    1. Jeg har bryr meg egentlig ikke om at hun sammenlignet Bay med Hitler, mest fordi hun faktisk fikk sparken for det. Ytringsfrihet FTW! Selv om det kanskje var smakløst og frekt.. Hun er absolutt ikke så fin som alle skal ha det til nei x)

Kommenter her

