Falling Skies vil få enda en sesong

Skrevet av: Permonter

For litt siden kunne jeg gi dere mitt første inntrykk av Falling Skies, hvor jeg syntes det var så som så, men at det hadde mye potensiale. Nå har TNT bekreftet at serien vil få en andre sesong med 10 episoder, som vil starte sommeren 2012.

Ifølge tvline.com er seertallet helt oppe i 6 millioner hver uke, noe som er veldig stort, selv for Steven Spielberg-produsert underholdning.

Michael Wright fra TNT er heller ikke veldig beskjeden når han forklarer litt om hvorfor serien vil få enda en sesong;

«Falling Skies is a true standout series, from its ambitious storytelling, high-profile cast and production team to its phenomenal success when it comes to international and time-shifted viewing»

Om serien fortjener en ny sesong er fortsatt diskutabelt, men det er viktig å huske at vi ikke er ved episode fem enda så det potensialet jeg nevnte tidligere har fortsatt tid til å trå til. Jeg ville heller hatt en ny sesong av Stargate: Universe, men det er en annen diskusjon.

Kommenter her

