Muligheter for kontrakt-signering

At Bruckheimer og Disney har hatt lyst å lage flere Pirates of the Caribbean-filmer har vært kjent lenge, og i mai ble det også kjent at Bruckheimer jobbet med et manus for den femte filmen i serien.

Han har da noen kriterier for filmene sine, noe jeg finner utrolig ettersom kvaliteten er dårligere og dårligere for hver gang. Han vil nemlig ikke lage flere Pirates-filmer uten hovedstjernen, Depp. Nå ser det dessverre ut til at Depp tenker på å signere en kontrakt som vil realisere produksjonen av nok en film.

Jeg blir rett og slett deprimert av denne nyheten. Ettersom det kun var den første filmen som bød på noe vel regissert spenning, komedie, eller noe filmrelatert i det hele. Jeg har med vilje unngått å sett den siste filmen, og tviler på at jeg kommer til å sløse bort noen timer av livet mitt på den. Grunnen til at akkurat dette irriterer meg er fordi filmen vil tjene inn så jævlig med penger til Bruckheimer, penger han absolutt ikke fortjener. Bare fordi filmene appellerer til barn, og personer som kun ser popkorn-filmer. De overgår andre GODE filmer som kanskje ikke blir promotert like godt fordi produsentene ikke har et like stort pengefond.

Så jeg gjentar, STOPP med dette nå!

Kommenter her

