Ben Foster på nok en romreise?

Skrevet av: Permonter

For litt to år siden spilte Ben Foster i filmen, Pandorum, som har fått blandet kritikk fra alle kanter. Dessverre har ikke jeg fått sett filmen, men nå ser det ut til at jeg ikke trenger å gå tilbake i tid får å se en sci-fi-film med Ben Foster.

Det går nemlig et rykte om at den veldig kontroversielle skuespilleren skal spille en rolle i Prometheus. Noe som betyr at han vil spille med en av mine nye favoritter, Michael Fassbender. Vi finner også Charlize Theron, og Noomi Rapace (Menn som hater kvinner) på samme rolleliste.

Jeg personlig har ingenting imot Foster-gutten, så kan bli spennende å se hvordan han gjør det denne gang, ettersom det er så mange som misliker han.

Jeg fant også en veldig spennende synopsis for filmen, som gjorde meg klar for premieren i Juli 2012. Nå har det seg slik at jeg er svak for slike idéer om øde planeter osv. (Jeg likte faktisk Stargate Universe), så du kan få dømme selv:

«Visionary filmmaker Ridley Scott returns to the genre he helped define, creating an original science fiction epic set in the most dangerous corners of the universe.

«The film takes a team of scientists and explorers on a thrilling journey that will test their physical and mental limits and strand them on a distant world, where they will discover the answers to our most profound questions and to life’s ultimate mystery.» (Takk til totalfilm.com)

Hva syntes du om Ben Foster? Og denne kommende filmen fra Ridley Scott (Black Hawk Down)?

Kommenter her

